Blandade känslor

Imorgon är det återigen dags för en ny arbetsvecka och det är med blandade känslor jag kommer att cykla dit. Jag har nämligen blivit kallad till ett möte med rektorn kl. 08.15, antagligen gällande min tjänst till hösten. Eller kanske rättare sagt den tjänst jag inte kommer att ha kvar till hösten. Eftersom jag inte har någon fast tjänst har jag väldigt svårt att tro att jag blivit tilltänkt på någon annan plats, dvs en omplacering, men hoppet sägs ju vara det sista som överger människan. Jag försöker att inte deppa ihop och måla fan på väggen, för det mesta har en tendens att lösa sig med tiden. Det blir kanske inte alltid som planerat, men det behöver för den delen inte betyda någonting negativt.

Håll tummarna för mig så återkommer jag med besked imorgon!

Kommentarer
Postat av: Caroline N

Jag håller tummarna!! Hur har det gått? Kram Carro

2012-05-14 @ 17:21:59
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0